joi, 19 ianuarie 2023

 

ȘCOALA GIMNAZIALĂ CAPU DEALULUI, com. Brănești, jud. Gorj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de:

 

- administrator financiar - studii superioare – 0,50 normă- Vechimea efectivă în domeniul financiar contabil la nivelul instituțiilor bugetare de învățământ preuniversitar – minimum 3 ani .

-Organizarea şi desfăşurarea concursului se face conform anexei 1 la HG Nr. 286 din 23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice - Publicat în MO 221/31 martie 2011 cu modificarile și completările ulterioare.

 

DOSARUL DE CONCURS VA CUPRINDE:

 

1.      Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unității;

 

2.       Act de identitate copie xerox;

 

3.      Certificat de naştere copie xerox;

 

4.      Certificat de căsătorie copie xerox (dacă este cazul);

 

5.      Documente care să ateste nivelul studiilor în copie;

 

6.      Documente care atestă efectuarea unor specializări în domeniu în copie;

 

7.      Documente care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de instituție în copie;

8.      Carnetul de muncă /copie Revisal sau după caz adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor în copie;

9.      Cazierul judiciar ;

 

10.  Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

11.  Curriculum vitae;

 

12.  Recomandare de la ultimul loc de muncă.

 

Actele de identitate și de studii  vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea .

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

Depunerea dosarelor la secretariatul Școlii Gimnaziale Capu Dealului, com. Brănești, jud. Gorj- 19.01.2023-08.02.2023, între orele 1000- 1600.

          Selecţia dosarelor de înscriere se face în data de 09-10.02.2023.


          Rezultatul selecției dosarelor se afişează în data de 11.02.2023, ora 14 ºº cu menţiunea „admis" sau „respins".

 

          PROBA SCRISĂ – 14.02.2023 ORA 09.00

 

          Afișarea rezultatelor pentru proba scrisă 14.02.2023 ora 16.00

 

          Depunere contestații pentru proba scrisă 14.02.2023 ora 16.00 -18:00

 

          Afișarea rezultatelor la contestațiile pentru proba scrisă – 15.02.2023 ora 09:00

 

 

          INTERVIUL – 17.02.2023 începând cu ORA 10,00

 

          Afișarea rezultatelor la INTERVIU 17.02.2023 ora 16:00

 

          AFIȘAREA REZULTATELOR REZULTATELOR FINALE – 17.02.2023 ORA 14.00.

 

 

CONDIȚIILE NECESARE OCUPĂRII POSTURILOR CONFORM ART. 3 DIN HG nr. 286/2011

 

-        are cetațenia română;

 

-        cunoaște limba română , scris și vorbit;

 

-        are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

 

-        are capacitatea deplină de exercițiu ;

 

-        are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată

 

pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

 

-        îndeplinește condițiile de studii și specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

 

-        nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul , care impiedică înfaptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției , cu excepția situației în care a intervenit

reabilitarea, în baza cazierului judiciar.

 

 

TIPUL PROBELOR DE CONCURS :

 

o   probă scrisă (90 de minute - punctajul este de maxim 100 de puncte);

 

o  interviul (20 minute/pentru fiecare candidat  - punctajul este de maxim 100 de puncte).

 

 

 

Punctajul minim pentru fiecare proba este 50 puncte.

 

Proba de interviu va fi susţinută de candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă (minim 50 de puncte) . Relatii suplimentare se pot obtine la telefon secretariat : 0253288015

   

DIRECTOR,

PROF. IRIZA CRISTINA

 


Bibliografie concurs - Administrator financiar

·                Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

·                Legea nr. 500/2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;

·                Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;

·                Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;

·                Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea in legătura cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare;

·                Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operațiunilor de casa;

·                OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu completările şi modificările ulterioare;

·                Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilității instituțiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;

·         Ordin 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;

·         Legea 98/2016 privind achizițiile publice;

·         Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările şi completările ulterioare;

·         Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările şi completările ulterioare;

·         OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;

·                Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;

·                Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.

·                H.G. nr. 951/2017 privind acordarea burselor profesionale;


     

Tematică pentru concurs:

 

1.              Organizarea contabilităţii la unităţile de învăţământ, respectiv înregistrările contabile şi documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la:

·                                   Contabilitatea activelor fixe;

·                                   Înregistrarea amortizării;

·                                   Închiderea conturilor şi stabilirea rezultatului patrimonial;

·                                   Contabilitatea decontărilor cu personalul;

·                                   Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

·                                   Operaţiunile privind decontările cu furnizorii;

·                                   Conturi la Trezoreria Statului şi bănci.

2.  Inventarierea patrimoniului instituţiilor publice

3.Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor

4.Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evident şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale

5.Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar

6.Exercitarea controlului financiar preventiv

7.  Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu